środa, 25 lipca 2012

OPI Done Out In Deco okraszony drobinkami

I mamy pełnię lata :) chciałabym Wam przedstawić bardzo fajny ( mogę się mylić ?:) letni kolorek pochodzący z kolekcji South Beach 2009 - jak w tytule - ale mnie przypadł do gustu - tym bardziej, że wpisuje się w obecne trendy na pastele. Ja chciałam go jakoś udoskonalić dlatego nałożyłam na niego błyszczące fioletowo-niebieskie drobinki I Jungle Men i efekt mnie zadowolił - a czy Wam się podoba? Dodam, że skład ten okazał się bardzo trwały - zdjęcia przedstawiają paznokcie w 5 dniu noszenia ( a uwierzcie, że nie leżę tylko i pachnę ) więc widoczne jak na razie są niewielkie wytarcia na końcówkach. Za lakier nawierzchniowy posłużył mi właśnie Jungle Men, więc tym bardziej byłam zaskoczona trwałością tego duetu- myślę, że po seche vite 2 tyg. spokojnie by wytrzymały. Z tym, że lubię dość często zmieniać kolory więc ten skład dziś ma ostatnią szansę.
udało mi się wychwycić delikatne drobinki jakie migoczą w świetle, bo sam Done Out jest kremowy bez jakiegokolwiek schimmera
Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!

6 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, niedawno nosiłam bardzo podobny na paznokciach, tylko bez drobinek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie delikatne pastelowe liliowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier :))

    Informuję o zmianie adresu mojego bloga na :

    http://www.mish-mash-mission.blogspot.com/

    Make life możesz skasowac ze swojego paska bocznego ;) thx ;))

    OdpowiedzUsuń