czwartek, 26 lipca 2012

Kocham Minnie Mouse

Przedstawiam bardzo optymistyczny kolor z serii Vintage Minnie Mouse - If You Moust You Moust czyli średnio różowy krem - lakier wręcz cudowny w aplikacji. Ja mam 3 cienkie warstwy - ale do pokrycia spokojnie wystarczają dwie. Mniemam, że wszystkie uwielbiałyśmy narzeczoną Myszki Mickey - dlatego wdzięczna jestem Opi, za tą kolekcję. Nie była bym sobą gdybym nie dodała małego pazurka - ten brokatowiec to glitter Teenage Dream Katy Perry :)
A czy Wy lubicie Minnie?
Całość pokryta jest Seche Vite i czołg może teraz przejechać :)
Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!

11 komentarzy:

  1. śliczny ten odcień, szkoda, że na moich paznokciach lakiery OPI utrzymują się jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe to wręcz nie możliwe - jak to robisz? to jedne z najtrwalszych w składzie lakierów - oczywiście są odstępstwa od normy ale nie spotkałam jeszcze osoby, która by narzekała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny ale zbyt odważny jak dla mnie. Mogę tylko podziwiać u ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i pomysłowe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, kategoria 'oczojebki' (za przeproszeniem ;)) - lubię i noszę czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam cała tą kolekcję i powstrzymałam się przed zakupem czegoś dla siebie ;) Wybrałam tylko lakier na konkurs. Prezentował się tak cudnie, że nie mogłam się oprzeć;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zgadnę - The Color of Minnie? zazwyczaj ciężko mi się oprzeć różom i czerwieniom no i może nudziakom :))) dlatego mam po kilka takich samych kolorów ( ale opi też w kulki tnie dlatego, że wiele odcieni się powtarza w kolejnych seriach - postaram się zebrać wszystkie materiały i pokazać w jakimś poście :)

      Usuń
  7. Fantastyczny kolor! Uwielbiam takie odcienie różu.

    OdpowiedzUsuń
  8. na żywo jest jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń