wtorek, 31 lipca 2012

Opi - Did You ’ear About Van Gogh? HOLLAND COLLECTION

Ja też uwielbiam nie tylko pędzel Van Gogha :) Ten przyjemny lakier od razu przykuł moją uwagę - polecam jego spokój i przewidywalność - jest to wręcz kremowy ideał :) Ogólnie lubię kremy - nałożyłam dwie warstwy i jest to optymalny efekt, żeby nie było zbyt nudno przydała się foliowa naklejka ( do nabycia w Tk Max ) całość pokrywa seche vite i olejek do skórek i paznokci Opi Avoplex ( kiedyś poświęcę mu więcej czasu ) ( mam nadzieję :> A poniżej efekt końcowy - mój kompakcik turystyczny bardzo wiernie oddaje kolory - co mnie niezmiernie cieszy :)
Czy Wam też przypadł do gustu?
Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!

13 komentarzy:

  1. u mnie też wszystkie sąsiadki dokarmiają tego psa :)

    p.s. te serduszka są urocze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal mi wszystkich bezdomnych zwierzaków tego świata - kilka błąkających przywędrowało do nas i znalazło domek - ale serce się ściska na widok każdego sierściucha i chciało by się więcej...

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, ślicznie wygląda połączenie takiego delikatnego lakieru z ciemną naklejką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te serduszka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za radę ;) Już poprawiłam tę śliwowicę ;p

    ładne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodawałam skoro poprawiłam. Jeśli Cię tym uraziłam - wybacz!

      Usuń
    2. no coś Ty :P nie obrażam się o pierdoły :***

      Usuń
  5. śliczne paznokcie! ;)

    Kochana, zapraszam na GIVEAWAY na moim blogu, do wygrania cudowne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestrzegam przed tym paskudnikiem, przebarwił mi paznokcie na żółto :(
    Ale pomalowałam nim paznokcie bez bazy. Chociaż moja mama bardzo go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha - u mnie było ok a długo go nosiłaś? ja tak mniej więcej przemalowuję 5 do 7 dni i przy nim było ok - tylko ta naklejka zniszczyła mi płytkę strasznie - nie wiem co źle zrobiłam - może masz sposób na zrywanie naklejek z mocnym klejem ? - ta jest szatańska :)

      Usuń