środa, 7 listopada 2012

Steady As She Rose

Witajcie, witajcie !!!
Przychodzę dziś z szybkim środkowo-tygodniowym wrzutem :)
Pokazuję lakier, który już trochę leżakuje w moich zasobach, ale na którego mam ochotę jak znużą mnie intensywne kolory.
OPI Steady As She Rose z kolekcji Piratów z Karaibów 2011, jak to limitka obecnie dość trudno dostępny, aczkolwiek można go czasami upolować na ebay bądź allegro ( nie sprawdzałam amazon i innych zagranicznych witryn).
Jest to mój ulubiony kremik, choć nietypowo sprawiający problemy przy nałożeniu ( lekko smuży i rozlewa się po skórkach nieupilnowany ).
Kolor mogę określić jako przykurzony róż - sporo widać w nim szarości, czasami beżu lub nut fioletu - z pewnością nie jest nudny :)

Fotki prezentują dwie warstwy (niezbędne do pełnego krycia) potraktowane seche.





Jeszcze moje próby stemplowe z płytką Konad M-65 :)


Lubię różane wzory :)
I co myślicie o tym lakierze?


Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!



32 komentarze:

  1. Lubię takie delikatne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień! Delikatny, ale nie taki klasyczny nudziak- podoba mi się bardzo :) I super, że wystarczą tylko 2 warstwy- przy takich odcieniach krycie często bywa niewystarczające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie cienkie warstwy wystarczą spokojnie - trzeba tylko trochę uważać by nie nabierać zbyt dużo na pędzelek :)

      Usuń
  3. próby stemplowe genialne, nie mogę przestać się wgapiać w ten ostatni pazurek:D Ładny kolorek, szkoda, że się brzydko zachowuje, z moimi zdolnościami to pewnie by tak ładnie nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* stempelek nie wyszedł idealnie, ale to wina czarnego lakieru ( no przecież nie moja :) :D musisz do mnie wpaść to postempelkujemy razem :P

      Usuń
  4. Mam i bardzo lubię ten lakier- kolor zawsze na czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - lakier uniwersalny :) muszę pobuszować w Twoich postach głębiej :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny, brakuje mi takiego delikatnego różu w kolekcji :). A z wzorkiem to już po prostu przepięknie wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor!
    Ja chcę sobie kupić jakiś OPI lakier, ale... w sumie rzadko maluję paznokcie...
    Ale kiedyś jakiś na pewno wpadnie w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) musisz w takim razie dopaść jakiegoś cudnego Opika, na pewno pokochasz :)

      Usuń
  7. Lakier rewelacyjny, z wzorem też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) wzorek co prawda nie do końca mi wyszedł idealnie, ale i tak czuję sukces :)

      Usuń
  8. Nie powiem, kolor niezły ;)
    Ale rzadziochy omijam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :) no nie jest on najgęstszy, ale myślę, że dała byś radę :)

      Usuń
  9. Kolor elegancki i skromny, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zdania, że w prostocie tkwi siła :)

      Usuń
  10. sliczny kolor, chociaz ja ostatnio zaspokoilam moja zadze na nudziaki i mam ochote na cos ostrzejszego :D

    nadruk tez sliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak Kochana - południowe słońce tego wymaga :)

      Usuń
  11. Taki odcień by mi się przydał ;))
    A stempelek cudny! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny różowy nudziak i bardzo dostępny jest teraz w kolekcji Germany My Very First Knockwurst :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają te stempelki. Kolor jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) starałam się ze stemplem jak mogłam :P

      Usuń
  13. wygląda jak mlodsza siostra Tickle my france-y, ale mogę się mylic, na pewno ladniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Tickle bardziej nude beż piaskowy a tej bliżej do różu :)

      Usuń
  14. Wow! Jak ładnie wyglądają paznokcie z takimi wzorami <3 Przypomina mi to troszkę koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woω, aωeѕome blog laуоut! How long hаve you been blοgging fοг?
    you madе blogging looκ easy. The οveгall lοok οf
    youг web sіte іs grеat, as wеll as thе content!


    Αlso vіsit my site: PrivateBlogNetwork.info

    OdpowiedzUsuń
  16. Thankfulness to my father who stated to me concerning this blog,
    this web site is truly awesome.

    Also visit my web blog ... reputation management for doctors

    OdpowiedzUsuń
  17. Woаh! I'm really loving the template/theme of this website. It's simρle, yet effectivе.
    A lοt of times іt's hard to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance. I must say that you've done a amazing job wіth thіs.
    In adԁitiоn, the blog loaԁѕ suρeг fast
    for me on Οperа. Εхcellent Blog!



    my web page Lloyd Irvin

    OdpowiedzUsuń