niedziela, 2 września 2012

Rosyjska Babuszka - Kreme de la Kremlin

Naszło mnie dziś na staruszkę :) Ten śliczny kolor jest jednym z najstarszych w mojej kolekcji - pochodzi z serii RUSSIAN COLLECTION 2007.
Lakier nie sprawiał większych problemów z aplikacją - mogę się jedynie doczepić do mega błyskawicznego schnięcia więc musiałam śmigać pędzelkiem dwa razy szybciej :P
Kolor jest nurtujący i jak to standardowo bywa u Opi na każdej dłoni i w każdej porze dnia wygląda inaczej - dla mnie po prostu jest idealny do pracy - spokojny nudziakowy róż wpadający w brązo-beż :P

Na zdjęciach baza i dwie warstwy pokryte topem.

Z lampą kolor nieco przekłamany.





Bez lampy - nieco bliżej oryginału - ale to i tak nie to.


A Wy co założycie na pazurki w pierwszym dniu roku szkolnego ?

Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!




28 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, masz bardzo ładny kształt paznokcia, ja moich nie cierpię:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym dniu szkoły (ja mam jeszcze wakacje do października :D) obnażyłam się totalnie ;p czyli zmywaczem rach ciach ciach ;p W tygodniu pewnie nowy lakier przetestuje ;p
    A ten Russian collection całkiem nieźle wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara :* u mnie niestety błogie lenistwo nie wiadomo kiedy, pewnie dopiero na urlopie macierzyńskim :P

      Usuń
  4. Ah jak ja uwielbiam OPIaczki, zrobiłaś mi na niego ochotę, ty wstrętna kobieto :P

    OdpowiedzUsuń
  5. musisz tylko kochana zaczaić się i ją upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój... raz tylko miałam antypersirant z Garniera, ten co niby działa 48 h i taki to bullshit, że masakra, po dwóch godzinach już mój zapach był superr ;)

      Chyba skorzystam z dni VIP w Sephorze i się po tego OPIaczka przejdę ;D

      Usuń
  6. Bardzo przyjemny kolor ;)
    Ja na szczęście czym pomaluję paznokcie "na rozpoczęcie roku" będę się martwiła za miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne studenckie życie :P dla mnie niestety już nie robi różnicy rok szkolny czy wakacje :)

      Usuń
  7. Śliczny kolor, faktycznie idealny do szkoły lub pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Babuszka! Nie obijaj się, dawaj co nowego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor. Mnie już nie dotyczy początek roku szkolnego nie wiem tylko, czy niestety czy na szczęście.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. młode jeszcze jesteśmy więc - puki co na szczęście :P chociaż czasami dopadają mnie sentymenty :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że szybko Ci się uda wygrzebać po tym tragicznym tygodniu i pokażesz tu coś szybciej niż szybko ;D

    Ah OPIaczki Nicky mowisz, mam nowy opiaczek koala bear-y i do Nicky pasuje jak ulal ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kochana chciała bym więcej - nie moja wina, że te opiki takie trwałe dziady jedne - nie chcą odpryskiwać ani nic :P :*

      Usuń
  11. Bez lampy podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre kolory nie chcą współpracować z aparatem...choć akurat odcień znam, bo pewna bliska mi osoba lubi go nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to najmniej fotogeniczny kolor jakiemu próbowałam zrobić zdjęcie :) w naturze jest śliczny :)

      Usuń