niedziela, 12 sierpnia 2012

OPI - DS Coronation Designer Series 2009

Hejka :) Zanim przejdę do mojej koronacji - ostrzegam, że straciłam dziś paznokcie i cała ceremonia odbyła się w krótkich :) Mowa o srebrnym holo z designerskiej serii Opi DS Coronation ( nawiasem mówiąc cała ta seria przyprawia mnie o zawrót głowy i mam nadzieję na skompletowanie ich wszystkich - moich 43 robaczków :) ale wracając do rzeczy - lakier to holograficzne drobinki brokatu zawieszone w jasnej bazie( opi nazywa to srebrzystą platyną uwieńczoną diamentem ). Pełne krycie następuje po nałożeniu 2 warstw, wówczas uzyskuje się efekt rozproszonego hologramu jak z naklejki. W świetle dziennym kolor jest mało krzykliwy i wygląda raczej jak srebrno-diamentowy pył, natomiast najlepszy efekt 3D uwidacznia się w słońcu albo sztucznym oświetleniu. Wykończenie lakieru mogę nazwać gładkim shimmerem i nie potrzebny tu jest żaden top ani baza bo ze zmyciem nie ma absolutnie żadnego problemu.
Zdjęcia robione z lampą błyskową.
Ja ją uwielbiam a czy Wam się podoba? Może macie/lubicie jakieś inne migoczące godne uwagi?
Pozdrawiam i dziękuję za oglądanie !!!

25 komentarzy:

  1. Cudowne!
    Muszę taki koniecznie mieć w posiadaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten opi możesz kupić w ciemno - zachwyt na paznokciach gwarantowany:)

      Usuń
  2. Nie ma to jak holo ;> Ja się teraz będę czaić na holosie od Color Club i China Glaze, to dopiero będzie szaleństwo :D

    Może usunęłabyś weryfikację obrazkową w komentarzach? Szybciej i łatwiej by się pisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz masz :)))) właśnie color cluba też z chęcią sobie kupię - widziałam cuda na jakimś blogu z użyciem tego holo :)

      Usuń
  3. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu , w najnowszym poście.
    Pozdrawiam i zapraszam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny błyskotek, takie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To się cieszę ,ze jutro będziesz korzystała z mojego przepisu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* - mąż przez przypadek zobaczył co oglądam i podjął wątek :P już się nie wywinę :)

      Usuń
  6. oj cudowny, nawet nie wiedziałam, że OPI ma taką fajną kolekcję, ostatnio wsiąkłam w Essie;) Bardzo przyjemny blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Twój jest wspaniałym źródłem inspiracji :) nie mam właśnie żadnego essie
      i chyba już zostałam "zwiedzona na pokuszenie" przez essie metaliki a "No Place Like Chrome" jest już w drodze :)

      Usuń
    2. uuuu ten chrome zapowiada się rewelacyjnie, to czekam na Twoją relację:) dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  7. A ja czekam na super nowości paznokietkowe! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się zbieram kochana :) ledwie ostatnio mam czas wieczorkiem żeby odwiedzić moje ulubione blogi :P

      Usuń
    2. To ja przystopuję z publikowaniem postów ;D a Ty maluj pazurki :))

      Usuń
  8. Uwielbiam holo, ale... tylko na zdjęciach - jakoś mi nie pasuje do noszenia na co dzień, szczególnie do pracy, tutaj jedyne szaleństwo, na które sobie pozwalam to duochromy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy też od charakteru pracy :) ale uwierz, że ten na co dzień wygląda bardzo niepozornie i w dzień nie świeci jak psu j..a :P

      Usuń
  9. Ale cudo! Po co ja tu wchodziłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - ja też tak mam - zobaczę coś na czyimś blogu i koniec :) mąż się tylko później dziwi w sklepie :)))

      Usuń
  10. Nooo! Ten to moja bajka. Przepiękny. Nadaje się zarówno na codzień jak i na imprezę. Zawładnął moim sercem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kcem go *;* {mówi drżącym głosem i robi maślane oczy}

    OdpowiedzUsuń